seriös bloggning här va

Hahah aa. Tänkte va lite seriös här nu, till skillnad från förut ?
Snackade i telef med Melina i över en timma, GRATIS. <3 Fan vad jag älskar det ordet. Gratis.
Nu när hon har iPhone och viber blire ju gratis.
Kom på att jag ska köpa en massa grejer, kommer bli pank...
Räknade också ut exakt hur mkt pengar jag har - 3372, 26 svenska riksdaler.
Red Firre aka Firsov idag. Gick jääätte bra, vi dansade , svävade på molnen . Lovely !
Pussar och pussar till honom :)
Nu ska jag måla naglarna. Men jag borde egentligen göra franska läxa, men screw it..
Blev inspirerad av Mellis att måla dem gula.
Jag tänker säga att jag heter julia. Jag heter Julia. Så, aa. Kändes bra att få det gjort.
Damp. Har jätte tråkigt. Kanske därför jag sitter och skriver meningslös text. lol.
Jag gillar eld.
vackert, va?


God natt, nu målar jag naglarna. // julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0