TOdAy

Blev en sväng till stallet men just nu sitter jag och kollar på tv. Men iaf. Istallet har det hänt mycke o.O Haha Julia får rida mycket :( (:D) Men nästa vecka sätter jag också igång! Men hon får skriva själv vilka hon red för hon måste. Punkt. Men jag hjälpte att borsta Igor lite för Csandra skullelongera honom lite och så. Sen fota jag lite med hennes kamera men lägger upp dom om hon lägger upp dom någonstans.
Igor passa iaf med W-sadel. JätteSöt i det :3 Sen titta jag lite på Alechka när en jej red henne gick väl bra? var  inte så jobbigt för henne så svårt att säga.

Men nu ska jag fortsätta med ********et.

PuSs


Old men söta Alechka och jag

// Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0