stallilalletdag

Imorse gick jag upp kvart i åtta (OH MY GAASH).
Nio mötte jag Cassandra och Tina på stallet.
Först gick vi till hagen, de skulle typ longera några unghästar (Hizla & Igor)
och eftersom Natasha hade en lös sko tog jag med henne ner.
Skulle vänta på Rolf som skulle spika fast den men han kom aldrig.
När vi lämnat hästarna hämtade vi tre unghästar till, Ivasko, Irina och Igruska.
De är så duktiga så de går faktiskt att rida på..
Jag red Ivasko och han är hur söt som helst, ny favorit häst kanske? :D hahha.
Han är lillebror till min förra favorit Alchek som nu tyvärr är död. :/
Sen red Cassandra, Matsoch och jag ut Cestibor, Gabai och Haspar.
Klättrade i skogen, funny bunny yees
Egenligen skulle jag åka kommunalt hem, vilket tar typ 1,5 timme (eller mer),
men mamma hade en timmes lunch just då så då kunde hon komma. :D
Nu är jag typ helt död, och imorn måste jag gå upp tidigt igen eftersom vi ska till landet.
weell, now it's time 2 eat... // julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0