Melina, Julia = sämst på att blogga

Haha ja finns det något anat att säga än det? Men vi har iaf besökatre! *stolt* Men vi anske ska bli lite bättre? Dags att fundera..... hmm.
Idag är det dagen efter midsommar och då är inga affffärer öppna, varför? Jag ville ju till Lyckoås eller vad det nu kan tänka sig heta.
Jag ska köpa det här:

Ridbyxor
*STÖVELSTRUMPOR* -Brun besha-
Dressyrspö


Och sen vill jag ha en sån där snygg hjälm! Asså dör hur snygg den är?!?! ska önska mig en i julklapp :D Långt kvar kom jag på för det.



Sen en sak tll nu ÄNTLIGEN har jag körkort! kan åka (nästan) överallt när jag VILL TIHIHIHIHI!


Nu ska jag ätamiddag typ kl 4 ?? hahah GodNatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0