Månnnnnndaag

Tänk om man skulle gå i skolan då hadde man sutit och suckat över att det är måååånga dagar kvar till helg! Men inte nu inte!
Haha men idag så var jag först på sös sedan så åkte jag till stallet. Apropå det så fick jag rida men inte ramla av. (det höll ju) Sen så åkte jag ju till stallet. Titta när julia red ett I... namnet var Ivasko kanske? Haha men sen så jaga vi först dumma Dyzma som fått för sig något skit. Sen så tog jag Igrushka (stavning?) och min käre vän tog Irina. Red dom i ridhuset i 45 min. Typ böja lyssna på skänkel i trav och skrit.
Sen kl 1 åt vi ÄNTLIGEN lunch! Hahaha....

Sen så vet jag inte vad vi gjorde riktigt.... Tillslut så fråga Linne om någon av oss ville rida Dyzma dum som jag är sa jag ja. Haha så tog ut henne på ängen satte upp börja följa staketet hon börja trafa, fortare bocka jag flög av, HAHAH. Såå länge höll det löftet! :D Haha men gick bra Dock ville jag inte rida så mkt mer. Ville inte ramla av på min arm och typ bryta den? Haha så blev att träna på halter ist.
Men men sånt händer!
Men nu är Julia här och vi har köpt en tandborste till henne *stolt* Imorgon blir det att möta upp Cassandra med moppen vid halv 9 och så åker vi alla 3 tillsammans dit. Så hörst kanske ikväll.



// Melina


Kommentarer
Postat av: Carro

Visst!

När ni har tid kan ni lägga upp min bildlänk.

när det är gjort vill jag att ni skickar eran bild + eran bloggadress till min mail så lägger jag upp eran när min är uppe :)

2011-06-28 @ 19:11:55
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0