hestar äger fett!!!!!<33333:)

Både idag och igår var jag i stallet hela dagen.
Eftersom det är ridläger är det mycket liv i stallet. :)
Har ridit Ivasko, Igrushka och Irina båda dagarna, älsskar I:na! ♥
Idag skulle jag och Cassandra rida Erwina och Dyzma,
men efter att de hade gått på nybörjartur ville de inte.
Jagade dem i en timme innan vi gav upp.
Men sen när Lena kom (hon red in dem) så gick kom de.
Fast då var klockan för mycket så vi hann inte rida dem.
Då red jag istället Irina eftersom Cassandra skulle hem.
Och hon är huur gullig som helst. :D
Hon var jätte trevlig och jätte mjuk..
Ska dit i morgon och rida. :P
Nu ska jag äta middag,
so long  cowboys // julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0