heey

Sitter här och är lite sådär halv lycklig.
Har precis beställt hem ett iPhone skal, äntligen!
Har varit utan skal i ett antal månader, vilket har lett till endel repor och sprickor...
Är ganska oförsiktig och klumpig ibland. :(
Idag red jag Haspar i ridhuset med mamma. Haha.
Egentligen skulle vi hämta Agarock och Gorkij,
men mamma råkade ta Haspar istället och vi orkade inte gå och leta efter Rocken
så jag tog Haspar och hon Korken eftersom hon inte vågade rida Haspar.
Det gick i alla fall jätte bra, i början red jag med sadel,
men senare tog jag av sadeln och red barbacka.
Han är  ganska (bara ganska) rund, så det gick bra.
När vi lämnat hästarna stod vi jätte länge och mös med Natasha och Jarek. ♥
Dödade en broms med handen. Stolt.
// Julia
En halv suddig Haspar. <3
Inte den vackraste bilden på Natasha. Hon ser lite ut som en ko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0