Bra uppdatering här?

Haha nej inte direkt....


 

Idag börja jag kl 9 i stallet. Tog moppen dit heeelt lonly. *stolt* Gick bra för jag lever jue ! Men vi börja med att ta in Dariuz och Igor och klädde på Igor sadel och träns. Gick ner med dom till ridhuset och börja longera. Gick runt lite. Hoppa och fjanta oss. Sen medans Cassandra satt på Igor och Julia ledde så gick jag runt med Dariuz och öppna dörar slängde koner, stälde mig på pallen och hoppa och lite så. Gick superduperBra! Min lille pluttis Dariuz. (just nu iaf)

Sen jaga vi Dyzma, Erwina och Hizla. Gick sådär. Gav upp och tog in J... Och Ivasko. Båda hadde sår så tvätta det m.m. Sen satte på Hizla sadel m.m.
Efter så jaga vi dom igen OCG FICK TAG PÅ HÄSTARNA! Men hjälp av en lina stänga in dom 3 + Dariuz i ena sidan av hagen. Och ja... hahah good jobb!

Sen efter lunch hadde vi en lektion för ridläger-barnen! Gick bra träna på att ställa huvudet på medelinjen åt olika håll. Trevligansen!



//Melina

XoXo Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0