Tissddaaaggg

Sitter nu med min mina Pc inkopplad i TV:n S J U K T  N I C E !  Men emn iaf... har varit i stallet heela veckan (aa igår och idag) Igår blev det att rida 6 hästar. Idag red jag Igrusjka och sen longera vi Dariuz och jag hängde på honom! *stolt* Eller hängde när jag stog på pallen samtidigt... ;)
Sen satt Cassandra på Igor och J... Jarek... näe ett J iaf. Går framåt för alla nu! 

Men men ska dra ut och träffa lite folk snart så syns alla snygga bitches.

Ajuste sen så fota jag när Cassandra red Hinezzka och så hjälpte jag till på ridlägret lite.

// Melina

Kommentarer
Postat av: Ponnyskruttarna - Sandra

anmäl er gärna till vår bloggtävling där du vinner en gästbloggning på vår blogg :) http://ponnyskruttarna.wordpress.com/2011/07/07/vinn-en-gastbloggning-hos-oss/

klicka in och anmäl er! :D



(förlåt om ni inte vill ha reklam på er blogg/ ber så hemskt mkt om ursäkt då)

2011-07-07 @ 23:44:09
URL: http://www.ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0