Tant

Helluuujssan!
Vart har all statestik försvunit? :( Men SchJulia Lägg upp bilder du vill ha i den nya headern så gör vi en lite finare, hahahahha.
Och sen jag lever. Det var ett spöke som satte sig på min säng första natten? Random? Sen har jag träffat mycket trevliga folk. Näe men ärligt.... dom var jätttte TREVLIGA. och roliga. och bäst. Kommer sakna er. Näe saknar er.

Men ska snart börja packa upp eftersom jag inte börjat med det änu... Sen min pappa fyller år så ska in till den stora city och äte med famlij + broders flickvän. Men vi ses och glöm inte att KOMMENTERA!

Ajuste!
Red en hest som heter Zelot han var YbbberSöt! 22 år gillar att hppa men inte högre än 60 då blev det lite läskit. Haha men han var såååååå söt och lät som en ubåt när han simma :3 MElina vill Köpa hest efter den här veckan! -.-



// Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0