sämst.

Ja, jag insåg just att jag inte har bloggat sen i måndags.
Men till mtt försvar säger jag att jag knappt varit hemma och inte lyckats  blogga från mobilen.
Har faktiskt försökt några gånger, men det går inte.. :(
Har varit i stallet hela veckan dåra, men varken i torsdags eller fredags gick det knappt att rida.
Det var alldeles för varmt, så igår red jag och Cassandra ut med Erwina och Irina istället, lite svalare. :)
Sen efter lunch lekte vi med ridläger barnen som hade avslutning.
Vi gjorde en bana i ridhuset med bommar, tunnor, koner och ett liiiitet hinder.
De fick vara på två lag med en häst per lag. Helt oväntat blev det lika, haha.
Cestibor som brukar vara ganska seg och tråkig var hur glad och pigg som helst.
Han bockade varje gång de galopperade och ville heller aldrig sluta.
Har aldrig sett honom så! Medan barnen höll på att bygga ihop ett sönder plockat träns,
så fick jag hoppa upp på Cestibor för att försöka få honom att lugna sig.
Efter ett tag var han faktiskt ganska lugn så då vågade barnen rida igen. :P
Nu måste jag göra mig i ordning för att gå på mina lillasystrars uppträdande,
de har varit på musikal läger hela veckan så nu blir det en ny version av Mamma Mia! :)
// Julia

Jag och Irina. :)

tagen från caassaandraek.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0