Krypjävel

Nu ligger jag och myser med min katt. :D Men ingen kan gissa vad som just hände, jag dog. Jag såg hur katten typ grävde i/under min handväska så jag går och kollar vad hon gör. När jag skakar på väskan ser jag inget. Men sen ser jag ett svart äckligt kryp springa in under mitt skrivbord. Jag som har kind of krypfobi får ju panik. Så medan katten vaktar krypet hämtar jag typ en halv toapappersrulle. Då tar jag upp krypet med mina bara händer, springer till toan och spolar ner det. Låter inte så hemskt, men jag är fortfarande uppe i varv. Krypet var ju säkert 3-4 cm långt!!! Gahh Nu blir katten sur för att jag bryr mig mer om mobilen än henne, så nu ska hon få lite kärlek också. God natt! /julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0