DÖÖÖÖRRr

Av glädje. Mitt själförtroende har gått från 70% till 200% under den här helgen! Fyfan va kul jag haft det! Tack Melina, saknar dig!!!

Imorgon blir det att gå upp till "jobbet" blir att starta kl 9.00 på stallet. Och såsäger jag förlåt för det sämsta uppdateringen.... Men.... jaa....

Är fortfarande uppspelt över helgen så kan inte göra något nu direkt... (A) Hihih vad kan jag gjort igentligen? Sonarmed lende på läpparna liksom vaknar med det.

Couple-cute-happy-love-kiss-love-wedding-favim.com-58588_large

// Mellina

Kommentarer
Postat av: Ponnyskruttarna - Sandra

snygg blogg! :D

lust att kolla in vår blogg?! :D kanske lämna någon kommentar eller så?

2011-07-05 @ 14:03:48
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0